eimre merhaba bende 8 haftalıkken apse sorunu yaşadım ve antibiyotik kullandım. Şu an 22. Haftadayım tekrardan böyle bir sorun yaşamaktan korkuyorum doktor çekilmesi lazım demişti sizce bu haftalarda tedavi olunabiliyormuş dişimi çektirmeli miyim yoksa bir daha olursa yine antibiyotikle devam mı etmeliyim. Kadın dogum doktorum rahatlıkla tedavini ol diyor biraz tedirginim.