mom_ hayır kesinlikle kötü değil. Manuel olanı da çok güzel. ama ben her gün günde 3 kez sağıyordum emziriyormuş gibi o yüzden manuel ile yapmam aşırı zor ve yorucu olurdu. bi ara sütüm azalmıştı stresmi artık neden kaynaklı ise o zamanlar sütüm azaldıya kendimi ikna edememiş pompa değiştirmiştim :) neyseki sonra yine düzelmişti.