Safiyenur_kaplan 30 +6 haftalığız akşam kanamam olmuş uyurken ne ağrı hissettim ne de başka bişey sabah kalktığımda gördüm sancımda yok aranızda yaşayan varmı normal mi bu
Baybymucize Safiyenur_kaplan hemen doktora git bende aynı haftada kanamam oldu 3gün hastanede yattım nst de sancım çıktı ve ben sancımı anlamadım
Merakliana Safiyenur_kaplan canm 31 hafta cok erken acilen doktora git kontrol altına alsnlar en kötü ciger geliştrici vs vurular sakn evde zaman gecirme sakın 31 cok erken
Safiyenur_kaplan MomD doktorumun numarası yok devlette olucağı için doktorum vermemişti doğum başlangıcı gibi görünüyor
Safiyenur_kaplan Baybymucize evet canm şuan açılmayı bekliyorum hastaneye gitmek için annemdede aynısı olmuş
Chucky Safiyenur_kaplan neyin açılmasını bekliyorsunuz daha 31 haftalık gebesiniz neden riske atıyorsunuz belki durdurulacak belki açılma olmayacak belki bebekte sıkıntı var acil sezeryana alınacak yapmayın Allahaşkına doktora gidin