Cupkek Kızlar yaaa şu aralar avokado ya düştüm 1 ayda 15 geçik yemişim çekirdeklere bakınca gördüm 10₺ den oha dedim 😂😂 onu böyle eziyorum limon tuz tüketiyorum hamile kalmaya da faydası varmış galiba, varmı tüketen 🤤🤤🥑🥑
mercimeginanne Cupkek A101 den al 7₺ ye 😂 afiyet olsun aynen rahme yararlı olarak biliyorum bende sürekli yerim :)
Tugcek33 Cupkek ilk hamileliğim avakodo sayesinde olmuştu🙈 şimdi gebe kalmak isteyen herkese öneriyorum, gebelik olmasa bile zararı yok kesinlikle tüketebilirsin🥰
Zezeeeyyldrm edanuur hamileysen yarim olgunlaşmış avokado ve bi tane muzu balı karistirip ye cok guzel oluyor tadi ve bebege de kilo aldirir😊
Cupkek edanuur Canım meyve ama şekerli de değil tuzlu da ekşi de soft bir tat sen nasıl istersen öyle tatlandıryosun ben limon tuzla tüketyorum öyle seviyorum 🤤 ama herşeyle oluyor
edanuur Zezeeeyyldrm 17 haftalığım ama inan hiç tadmak nasip olmadi 😄 Çıktığımda alayim hele merak ettim 🤤
Yenianneadayi2208 Cupkek bende tüketiyorum canım.Sabah kahvaltısında ya dilimliyorum ya da eziyorum.İçine pul biber ,kekik ,limon ,zeytinyağı ekliyorum.Kızarmış ekmekle şahane oluyor.Her gün olmasa da gün aşırı yarım avokado tüketiyorum 🥑