Canim_-bebek01 Arkadaşlar hiç bir isim içime sinmiyor isim bulamadik önerilere açığım yada siz neler koydunuz
bus91 Canim_-bebek01 isim bulmak gerçekten cok zor biz efe koyca Allahım nasıp ederse ben uzun ve iki isim sevmiyorum kısa ve öz
Ozo34 Cidden erkek ismi bulmak zormus 🙈 Bizim daha 15 haftalık daha net değil ama yüksek olasılıkla erkek dediler . Ali Asaf şimdilik en içime sinen Bora Yağız kendi güzel ama anlamı değilmiş malesef Asil Eymen Yaman Bol şans diliyorum🥰
Iremalp Ozo34 bizimki 21 haftalık ben de isim bulmakta zorlanıyorum kız bebeğe bir sürü var😊 Asil düşündük çok beğeniyorum bu ismi
Derin2828 Bende o kadar kararsız kaldım ki eşim koydu hiç karışmadım Efe Doruk olacak inşallah ilk başlarda içime sinmedi ama alıştık galiba 🙂
senakhrmn Bizde Metehan ve Göktuğ arasında kaldık çok duyuyorm Göktuğ isminide her erkek ismi postunda var nerdeyse o yüzden Metehan’a doğru yöneliyorum.
Kuzey61 Canim_-bebek01 ilk oğlum Demirhan Kuzey (Kuzeyi kullanıyoruz) ikinci oğlum gelecek nasipse Kutay düşünüyorum onu iki isim düşünmüyorum eğer eşim müdahale etmezse çünkü yazık çocuğa ders notlarına bile iki ismi yazıyor boş yere