Bende günde 1,5 paket içiyprdum helede pandemi dönemlerinde evde eşimle iyice arttırdık taki hamile olduğumu öğrenene kadar kafamda hep diyordum ben anca hamile kalırsam bırakırım diye 🙈 öğrendiğimde 4 gün 0,1likten içtim bir paket bitmemişti bile güya az ya nikotini onu aldım ama. korktum bırakamam da diye sonra kendime hep bebeğim doğduğunda anne kokusunu sigara kokusu kadar iğrenç bi kokuylamı bilsin bu beni çok tiksindirdi hep öyle düşündüm anne kokusunu hiç bilmiyecekti 😔 umarım bırakırsınız 🙏🏻şuan 38.haftadayız hiç canm istemedi doğumdan sonrada içmem inşallah çok zor içen bilir 🤭 ama nekadar kötü koktuğunuda bilir 😞 anne olarak kendi yavrumuzu kendimiz zehirlemeyiz umarım 🥺🤲🏻