nesibe_baris Arkadaşlar serklaj olucam dualarınız da banada yer verir misiniz ?? Allah razı olsun şimdiden Rabbim herkesin bebeğini sağ salim kucağına aldirsin 🤲🤲🤲❤️
Esosun nesibe_baris canım çok geçmiş olsun bende yarın sabah olcam bugün doktor serklaj yapalım dedi.. nasıl bir işlem çok ağrın acın oldu mu tekrar geçmiş olsun
plakayerli nesibe_baris benim de 13. haftada 31 mm idi şu an kaç oldu bilmiyorum. o yüzden merak ettim. geçmiş olsun vakitlice doğsun inşallah. zor bir işlem mi uyutularak yapıldı değil mi?
Rumeysa10 nesibe_baris geçmiş olsun allah yardım etsin ben sen serklaj oldum ben komle anistezi aldım
Rumeysa10 nesibe_baris uyandıktan sonra hiç rıhatsız olmadım narkoz konusun da. Ama dikiş Kerim acıyordu
Rumeysa10 nesibe_baris dikkat edin ağrı kesici verdi bana emdik makattan aldım 5 gün bide Protestan verdi 35 haftaya kadar kuşan dedi fala gidip gelmeyin ağrımız kesildiğinde sadece yürüyüş yapın
nesibe_baris Esosun teşekkür ederim canım yok hiç ağrım olmadı hafif sadece Allah razı olsun doktorlar çok ilgiliydi
nesibe_baris Rumeysa10 sağol canım Allah razı kendime gelmeye çalışıyorum bakalım yarın cikicam galiba