Kezoo Kızlar suyum ve nişanım geldi ama hiç ağrım yok doktora gitmelimiyim yoksa beklemelimiyim acil yardım edin ne olur
Neslihan1903 Kezoo bence gitmelisiniz suyunuz gelmiş sonuçta 🤗 sadece nişan olsa neyse ama şu gelmiş gidin
Esmer06 Kezoo canım bekle hemen gitme sancın sıklaiınca git benimde oyle olmuştu gittim hastanede sancı çekmiştim evinde cek biraz
Busekrkmz Kezoo canım suyun gelmiş illa ağrın olacak diye bir şey de yok doktorlar boşuna demiyor suyunuz geldiyse hemen hastaneye gidin diye. Ayrıca bebeğinin suyu çabuk bitip susuz kalma ihtimali de var .
Busekrkmz Esmer06 suyu gelen birisi evde bekleyemez hastaneye gitmeli sancısı olmasa bile. Rahim artık açık durum da ve bebek mikrop kapar. Çünkü o amniyon sıvısı bebeği şoktan ve enfeksiyondan koruyor o su akınca haliyle korumasız kalıyor bebek.
Esmer06 Busekrkmz bende korkup erkenden gitmiştim suyum gelince ama bana ebe o zaman suyun gelse dahi evde sancılarını bekle hemen gelme demişti ama ben dayanamayıp gitmiştim
betul1- Kezoo sadece nişan olsa bekleme süresi oluyor ama sizin suyunuzda gelmiş beklemeden gidin Saglıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız inşallah
Burcinisp88 Kezoo doğum eğitiminde eğer suyunuzun rengi yeşil, siyah gibi bi renk değilse evde bekleyebilirsiniz denmiş idi. Ama doktorunuza haber verin. Durumu bilsin.