Mervebzgz Merhaba arkadaslar 4 hafta 3 gunluk ken doktora gittim ultrasyonda kese var bebek gozukmuyor dedi dış gebelikten korkuyorum yasayan varmı normalmi sizce?
Huriyeolgn Mervebzgz bebeği görmen için çok erken ben 6+1 de görmüstüm 7 de kalp atısını duydum henüz bos gebelık vs demen ıcın erken canım bekle bıraz 4+6 da benım kese bile yoktu sadece rahım duvarı kalınlasmaya baslamıstı
MomD Mervebzgz canım bende 4+4 de öğrendim kese vardı bebek yoktu ⅘ gün sonra tekrar gittim bebeği gördü ama tabii alttan muayene ile bakıldı ona rağmen de kalp atışını duyamadı. 7+2 idik galiba o zaman duymuştuk kalp atışını… Yani sizin için zaten daha çok erken
Seahammer Mervebzgz ben yaşadım cnm önce tüp bebek denemiştik olmadı sonra kendiliğimden hamile kaldım ama ne embriyo gözüktü ne yolk kesesi kürtaj oldum mecbur. Hayırlısı olsun hakkında
iremby Bende şuan 4+0 ım. Haftaya salı çağırdı doktor keseye bakmak için insallah saglikla görürüz sorun olmaz korkuyorum içten içe biraz..
Aleynaklcrslan Benim 6 gündür kahverengi lekelerim var şüphelendim test yaptım pozitif çıktı ama lekelerim hala var yaşayan varmı daha önce
TDE Mervebzgz daha çok erken korkma benim de öyle oldu. Ben de çok korktum 6.haftada gittiğimizde hem bebeği hem kalp atışını duyduk
baby3_ Mervebzgz 3 dış gebelik geçiren biri olarak kese oluşmaz dış gebelikte. Nerden okudunuz yada kim korkuttu bilmiyorum ama içinizi ferah tutun çok erken daha bebek için