Ozlemmmmm Asiri derecede belimde sanci var surekli oturuyorum aksama kadar o yuzden mi bilemedim karnimda da aci hissediyorum ara ara sizde de oluyor mu adet sancisi gibi
Lekna Ozlemmmmm bende 27+5 canım Yok bende öyle şikayetler kişiye göre değişir tabi takma ama istersen doktoruna danış yine