Merhaba kızlar. 40 +2 deyim 4, 5 saattir düzenli olarak sancım geliyor. Doktorum sıklaşınca hastaneye git kontrol ettir dedi. Gittik biraz önce. Ebe alttan muayene etti. Hiç açıklık yok. Doğum sancısı değil dedi. Kalp atışı da iyi bebişin. Geldik eve. Doktoruma sa ayrıca yazmadım. Şimdi de uyuyamıyorum aralıklarla geliyor sancı.