Besolaraa 23+5 hamileyim yarışmaya İzmir’den katılıyorum geçen hafta muayenemiz vardı 28 cm boyu , 613 gram kilosuyduuu sizler kaç haftalıksınız ve kilo durumu nasıl sizin bebişlerdde 😇🧸
Tgcclskn Besolaraa 37+6 dan selam olsun 😁 dün kontrolumuz vardı 3300 kg 52 cm cumartesi geliyor kısmetse oğluşum 🙏🧿
DaisyMom Besolaraa merhabalar efendim 🤭 Samsundan cevap veriyorum hala uyumamis 32+3 haftalik bir anneyim💕 guncel kilomuzu bilmiyoruz haftaya gidecegim.31+1 haftalikken benim minyon kizim 1600 grdi.Biraz geriden geliyoruz ama umarim toparlacaktir 🤲 Doğum şubatin ilk haftasi veya en fazla ikinci haftasinin basi olarak gozukuyor.Ikinci sezeryan 🙈
Zeynep228 Besolaraa gerçekten burdaki postları okuyunca hevesle okuyorum.Yurtdışında yaşıyorum ve daha bebeğimin kalp atışını duymadım 8 haftalık olduk.13. Haftada ultrason olacak ve cidden kendi adıma üzülüyorum ne güzel bebeğinizin herşeyini öğreniyorsunuz.Bende çok merak ediyorum ama söylemiyorlar hemen bakmıyorlar her ay kontrol oluyor ama sadece konuşuyor ve iyi olup olmadığımı o şekilde anlıyor.İnşallah bende biran önce herşeyi öğrenirim😍
Besolaraa Tgcclskn Allahım sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin doğum zamanına kadar günler geçmiyorduurr şimdiiikk😬
birmelekannesi_ Mide yanmasindan uyuyamiyoruum gaviscom surup ictim gecirdi 1 saat sonra geri basladi🥵
Besolaraa birmelekannesi_ süt kaynatıp için derim benim bir tek yanmalarımı geçiren şey sıcak süt oluyor
seymaabyk 23 haftalıkken gitmiştim en son kontrole, o zaman 25 cm 510 gramdı şuan 25+1 im bakalım kaç olduk 🥰
birmelekannesi_ Besolaraa soğuk sut diye duyup duruyordum suan soğuk sut ictim insallah bi faydasi olur
Ayssmom Çok sıkılıyorum kızlar yapacak bir şeyde yok 😊 28+1 haftalığız bebeğim erkek şuan kilosu kaç bilmiyorum 24 haftalıkken 628grmdı
Besolaraa Ayssmom sıkılma durumu özellikle geçmeyen geceler , resmen nevrim dönmüş durumda gece gündüz kavramı bitmek üzere 😬
Besolaraa Tansumrdn27 kötü kokulu olucaktır ama dayanabilirseniz ağrıyan yerinde sarımsak çiğnerseniz çok iyi gelir 😑
Besolaraa Ayssmom Ahahahaha evet evet eşim gece bekçisi gibisin diyor artık son aylarda ne yapıcaz onu düşünüyorum 😆
Ayssmom Besolaraa ben 3. Triye geçtim uykum bölündü normalde çok uyuyordum hatta hamileliğimi bile çok uyuduğumdan anladımda test yaptım 😄