emnduman Benim 3. Doğumda 31+5 te olmuştu.Bundada baştan bedi önlem alsakta 26. Haftada dikişleri zorlmaya başladı.29.haftada hastanede yattım 2 gün bebek digum pozisyonu almıştı dikislerim incelmisti.Doguma alcakken bebek makt gelişi döndü baskıyı azalti bende taburcu oldum.İlaclar artmasına rağmen ağrılarım azalmadı.Doktor artık risk dedi bekleyemeyiz dedi doğum oldu.