Tgcclskn Gizemiraz canım sarımtırak renkte ve şeffaf olarak geliyorsa o süt değilmis doktorum demişti şuan benimde öyle minareller ve yağ mis yani bebek.ilk.dogdugunda emdiği ilk aşısıymıs o gelen sıvı 🙏
Besolaraa Gizemiraz bende 23+5 hamileyim daha erken gelmeye başladı fakat doktorum süt bezlerin yani prolaktin değerlerin çok çalıştığı için gayet normal sadece bastırıp sıkma demişti 😇
Gizemiraz Kızlar Geçen doktor kontrolüm vardı sordum çok şanslısın bedenin doğuma hazırlanmış demek ki dedi rahatladım