Byby99 14 haftalık gebeyim karnımın sol tarafında sürekli devam eden arada sırtıma vuran bir ağrı var acaba bebeğime mi birşey oldu diye düşünmekten uyuyamıyorum yarın doktora gidicem ama gidene kadar kendimi yicem sanırım uyku tutmuyor 😥😥😥
corekotu_1 Byby99 canim illa bebekle alakali olmayabilir bobreklerinle de ilgisi olabilir. Stres yapma guzelce uyumaya calis canin cok yanmiyorsa iyi seyler dusun hep 😌
Semaaaaanurrrr Drum yatınca geçen ağrıdan korkma demişti dinlenince geçiyor mu sağ salim kucağına al inşallah bu arada 🥰 yarın görün bakalım mutlaka için de rahat olur