Kubrymn Merhaba gebeliğin 4. Ayındayım son bir haftadır geceleri yatarken feci bir şekilde ayaklarım ve bacaklarım yanıyor kalkıp kolonya felan döküyorum biraz rahatlıyorum sonra yeniden başlıyor uyuyamıyorum resmen bu durum normal mi yaşayan oldu mu
Havacianne Kubrymn şuan bu yüzden uyuyamıyorum.. ileride ki haftalaeda daha çok artıyor kuzum malesef kii
nazeninhanim Kubrymn bu bende hayatımın her döneminde oluyor özellikle yazları buzlu suya koyardım ayaklarımı, gebelikte de görülür gebelik sonlanınca kaybolur imiş. Şifa dilerim
Semanur21 Kubrymn enfeksiyondanda olabilir çünkü benimde öyle 21 haftalık hamileyim ve saat olmuş bu saat yanmadan yatamıyorum ben bekarkende öyleydim hemen enfeksiyon kapıyorum be ayaklarım yanıyor bence sizde bi baktırın ki hamilelikte enfeksiyon oluşan bir durum allah kolaylık versin hepimize maalesef arkadaşın dediği gibi benişimi düşünerek oyalıyoruz kendimizi
kader_akgun Canım ben şimdi 37.haftadayim.bu dediğin durumu ilk ayimdan beri yaşıyorum çok zor bir durum gerçekten ama yapacak bir şey yok.magnezyum ve kan değerine baktırmani tavsiye ederim.
Kubrymn kader_akgun baktırdım yakın bir dönemde şükür canım bi sıkıntı yok Demir ilacı verdi doktorum onu kullanıyorum şuan acaba onunla da bi ilgisi olabilir mi diye de düşünüyorum yatamıyorum resmen ya yatak bana cehennem
kader_akgun Kubrymn oy oy ben şimdi bile ayak ve karın ağrısından yatamıyorum korkutmak istemem ama kızıma kavuşacağım günü düşünüp sakinleşiyorum bir nebze