Mineszn Naz1905 o hastaneye gidiyorum özgür hanıma çok memnunum 29+2 olduk doğumuda orda yapıcam inşallah tavsiye ederim özgür hanım çok ilgili bir doktor
yhilalcaglar Naz1905 bende vefa hanıma gidiyorum çok memnunum kendisinden hastane biraz kalabalık ama doktorum çok iyi bi kadın tavsiye ederim
2prensessannesi Kuzenim dogum yapmisti orda sezaryan bayan bi doktordu sarisin ama ismini hatirlamiyorum genel olarak iyiydi
Naz1905 Mineszn bende yeni ew taşıdım en yakın bana şuan ora gözüküyor oraya git falan dediler ama kime gitcegmi bilmedgm için ama bilgi için çok tşkkr ederim 🙏🏻
Naz1905 yhilalcaglar anladımmm bakalım bu hafta bi randevu alıcam ve gidicem o hastaneye bilgi için çok tşkkr ederim 🙏🏻