Ayseness Kızlar merhaba benim 3. Hamileliğim 2 tane oğlum var ultrason fotoğraflarında keseler hep yuvarlak bu sefer kese bir çizgi gibi sizce cinsiyet farklı mıdır sizler ne düşünüyorsunuz 😂
Yooookkk1 Ayseness ben bı yerde duymustum kese top gıbı olursa kız fasulye gıbı olursa erkek dıye hatta bı kac kez tahmınde bulundum bazı kısılere gercektemde cıktı fasulye gıbıydı benım ılk cocugumda erkek oldu
Nduru Ayseness benim iki gebeligimde farkli ve keselerde farkli ikisi kiz 🤷♀️ yani ikinci gebeligim su an cinsiyet degismez buyuk ihtimal. Allah hepimizin gonlune gire versin insallah 🤲
Sibelrx Ayseness [url=https://hizliresim.com/3jauql][img]https://i.hizliresim.com/3jauql.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/3jauql][img] [url=https://hizliresim.com/3jauql][img]https://i.hizliresim.com/3jauql.jpg[/img][/url]
Aleyntokyo Yooookkk1 1 - C45AE765-F43D-4EDC-865D-5136FCBBAD23.png image/png(7.88MB) banada bakarmısınız 😊🙏🏻
Nsannannesi Yooookkk1 benimki de fasulye gibiydi bi tanidigim senin gibi tahminde bulundu erkek dedi ama kızım oldu🙂
Melike0642 Kesenin şekli ile cinsiyetin alakasi yok benimde fasulye gibiydi ama kızım olacak inşallah 🥰
Ayseness Fasulyeye benziyor 🥰 ben 5. Haftada gittim uzun bir çizgi gibi kese henüz bebek gözükmüyor ama oğlumun ultrason resimleri sizinki gibiydiii 🥰 erkek bence 👩👦
Serpilbatmaca Ayseness sizce benimki nedir tahmin alabilir miyim 😍🙊 [url=https://hizliresim.com/ZyJRlM][img]https://i.hizliresim.com/ZyJRlM.jpg[/img][/url]
Serpilbatmaca Yooookkk1 peki sizce benimki nedir ben de çok merak ediyorum 😍🙊🙊😊😂 Ama ben resim yükleyemedim 😕😕 nasıl yüklüyorsunuz 🤷🏻♀️
Nduru Ayseness google hizli resim yazin ordan foto yukleyin sonra vikan baglantiyi kopyala yapistir bende pek yapamiyorum bazen oluyor 🤣🤣😂 ama boyle yapiyorlar
Serpilbatmaca Nduru Ben yükledim herhalde 😂 tahminleri alabilir miyim 😂😂 [url=https://hizliresim.com/ZyJRlM][img]https://i.hizliresim.com/ZyJRlM.jpg[/img][/url]
Serpilbatmaca Seydaagndz hizliresim.com a giriyorsun resim yükle diyor arşivden yüklüyorsun sonra aşağıda yükle diyor onda bas aşağıda linkler çıkıyor resim sayfası yazan yerdeki linki kopyalayıp buraya cevaplarken yapıştır de atıyor linki 😂