Gulenay1234 bence istiyorsaniz imkaniniz varsa alin.Ozel kalir sizin icinde.Zaten bu hastane cikisi gibi set degil.Dogunca ilk aldiklarinizi giydirirsiniz.Odaya gelince kendiniz siler bu takimi giydirir resim cekinirsiniz.Bence çok hoş duruyor 🤗🌼Hem fazla olsun bebek bu hergun farkli giydirirsiniz ne olucak.😍 Bende 1 tane 10lu 1 tane 8li.7 tane 5 li hastane cikisi var. Ilk bebeklerime hamileyken almistim.Giydirmek nasip olmadi insAllah bu hamileligimde giydiricegim.Benim bile hala alasim var 😍😍