İyi geceler arkdaşlar. Ben gecen günlerde post açmıştım. Covit gecirdigim için kanımda pıhtı atma sorunu vardı. Gecen perşembe günü resmen dünyam yıkıldı. Ameliyat onayı almak için gittigim anestezi uzmanı beni şok etti. Kağıtlarıma baktı seni ameliyat edemeyiz dedi. Neden dedim covit geçireli henüz bir ay olmuş dedi. Cok risklisin dedi. Ameliyata girince kendini herşeye hazırla gir dedi. Ayy o an resmen dünyam durdu. Eşimi aradım aglıyorum oda cok şaşırdı. Neyse sonra doktorumu aradım salı günü gelin konuşalım dedi. Bugun gittim sonuçlarımı başka anestezi uzmanına gösterdi. Oda demiş bu hasta acil olmadıgı sürece alamayız ameliyata demiş. Doktorum net bişey demiyor. Direk şunu diyor sen kovit gecirdigin için pıhtı atabilir. Cıkmaza beni resmen koydular. Diyorumki hocam bu bebek sonuçda dogacak öyle veya böyle. Sanki dedim türkiyrdee" ben ilkmişim dedim. Oda evet dedi.