Arwenx Kızımda 1 yaşına kadar prima sonrada bimin jenny & willy bebek bezını kullanmıstım cokta memnundum ama bu 7 yıl önceydi😊 şimdi ise 29 haftalık olduk yine prima kullanmayı düşünüyordum ama bir arkadaşım biminde a101inde bebek bezlerının guzel oldugunu pişik yada sızdırma koku yapmadıgını soyledi. Yeni dogandan itibaren bu bezleri kullanan anneler varsa fikirlerini ögrenebilirmiyim şimdiden teşekkurler😊
91ARIN91ASK Arwenx benim görümcem kullan di bim ve A101 pişik vs olmadı şimdi bide güzeleştirmişler kremli yapmışlar mis gibi kokuyor ben de bim almayı düşünüyorum. Trendyol bi ara bez veriyordu cüzdan da 10₺ ye ondan stok yapmıştım. Bitirince direk BİM’e geçiş yapıcam
Arwenx koala06. Bezlerın fıyatları yuksek bu iki marka diger bezlere gore fıyat açısından daha düşük bı sorun yoksa şahsen bunları kullanmayı düşünmeye başladım inş bize fikir vercek anneler vardır
ayse-nurr Sleepy çok taşırdı,Prima çok pis kokuyor,a101 bezi pişik yaptı kısacası BİM’in bezini kullanıyorum ve çok memnunum 😄😄
kader_akgun Kızlar şokun bebek bezi (bebeland galiba) hem içerik temiz hem uygun.İnstagramda mühendisin oğlu diye bir sayfada görmüştüm.Simdilik sleepy aldım sonra şok un beziyle devam etmeyi düşünüyorum
Masalisko Vallla benm butun cevrem biminkini kullanıyor cok memnunlar ve cevremdekılerın hepsi molfix primacı ben molfix aldım uygun buldm diye ama gözüm kapalı geçerm yani
Naazz Ya ben hepsini kullandım oğlumda… tabi ilk doğduğunda içeriği temiz olsun diye bakıyorsun büyüdükçe ucuz olsun diyosun. Fakat A101 ve BİM’in bezlerinin içeriği kötü araştırırsanız görürsünüz çok küçükse bebeğiniz bence kullnmayın. Şoktaki bezin içerik olarak iyi olduğunu duydum ama onu kullanmadım. BİM’in bezini kullandığımda kokusu beni çok rahatsız etmişti. Sızdırma flan yapmıyodu ama çok ağır kokuyordu. A101’in bezide boyut olarak küçük gelmişti ve sızdırma yapmıştı bizde. Bende ebebekten baby & me bebek bezi almıştım. Hem boyut iyi hem sızdırma yapmıyo BİM’in beziyle fiyat nerdeyse aynı içeriğinde losyon var sadece kötü olarak o. Çiş eğitimine kadar baby me kullanmıştım hiç değiştirmeden.