Mommyyyy Selamınaleyküm güzel kalpli anneler 30+0 31 mi oluyor canımlar ❤️ Kızlar inşallah şu zor gunler geçecek değil mi hastalık tan kurtulucaz ailelerimizle arkadaşlarımizla Birlikte sağlıkla kucaklarimiza alırız inşallah değil mi 🌸🤲🏻
Ohaezgi Mommyyyy selaaam bende 33+1 den geliyorum✌️İnşalla canımm covid belasından kurtuluruz, sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi