Ilkbebek123 Kızlar 12+3 Cinsiyet kiz dedi doktorum yüzde 99 kiz ama yinede birşey almayın 1 ay daha dedi 😁💞😍😍
NezihMeltemAcar Ilkbebek123 canım benım 12de kıza benzetti 14te kıza benzetti 16 oldum bugün gittim bi çıkıntı gördüm erkek %60 dedi. Sanırım erkek bizimkisi. Yanılma payı çok oluyor. Erkeklerin testisleri geç oluşuyor. Rabbim gönlüne göre versin. Benımde ilk çoçuğum gönlümden kız geçtiyordu Suan erkeğe kendımı adapte edemedim 😂
bilges Ilkbebek123 bence çok erken tahmın yapmş canım. Saglıklı olsun ama kız dedıyse sen ona alıştrrsın kendini.. Sonra erkek derse bı tuhaf olursun ben sırf bunu yaşamamak için yanı kendımı tutamam alışverıs yaparım dıye 18 de sorduk hatta 19 hafta hç tahmın de ettırmedim 😊
Merymery Ilkbebek123 seninle ayniyiz bnm dr hic kafani karıştırmayım bu haftalar cok yanılma oluo dedi bn 16 dolmadan öğrenmek istemiyorum tabi genede çocuğun pozisyonuna bağlı net görürse dr zaten söyler diye düşünüyorum zor biliyorum ama beklemek garantili olan😊 iki cinsiyetinde rabbim hayırlı olanını sağlıklı olanını versin cümlemize bnm tek duam bu
Tgbabsra Ilkbebek123 ben suan 17 haftalığım ama 15 hastalıkken gittim doktor 100 da 90 dedi arttık 19 da tekrar gidecem bakalım zaten 21 de de İnşAllah renkli utrasyon var çok heyecanlıyım ❤
Kubrakmhi Star evet ama bebeiş kendini saklamasa belli oluyor benim kızlar 9ay boyunca kendilerini sakladı
Ilkbebek123 Bu kez farklı bir ultrasonla baktı ölçümlere falan sonra dediki bu bek kiz ayakları açık dedi ama kıyafet alma 1 dahaki kontrole kadar dedi çok erken olduğu için değişebilir bencede onun için birşey almicam😊