Merhaba arkadaslar ben ilk hamileligimde 6 haftalikken dusuk yaptim kalp atislari yoktu kurtaj oldum simdi ikinciye hamileyim ama cok korkuyorum tekrar aynisini yasarim diye haftata nasip olursa kalp atislarini dinleyecegiz ama hep tedirginim varmi benim gibi olanlar