Gamzeliii77 Bugun doktor çatima bakti pembemsi leke geldi sonrasinda kahverengi oldu cok az normalmi sizce
Arasarzu Gamzeliii77 Benimde bugun yapıldı ama kan ya da lekelenme durumu olmadı doktoruma sormuştum böyle bir şey olursa korkmamalısın demişti
Busra5168 Gamzeliii77 benim kanadı resmen bişey olmuyor doktor normal demişti kendimi kastığım için benden kan gelmişti ama leke gelmesi normal diyorlar
cagla24 Gamzeliii77 normal canım herkeste olmayabiliyor ama beni de doktorum uyarmıştı endişilenme diye
Gamzeliii77 Arasarzu muane sirasinda pembemsi geldi doktor normal dedi sonrasinda kahverengiye döndü cok az geliyor bebege zararı olmaz dimi oyuzden endise ediyorum
Arasarzu Gamzeliii77 Benim hiçbiri olmadı canım istersen doktorunla görüş şimdi ne desem yanlış olur inşallah bir sorun yoktur