Mutluuyuvaa Nasılsınız kızlar biz detaylı ultrasona girdik bebişimi gördümm 😍 çok asık suratlı bir oğlum olacak galiba 😂 ve 4 kilo almışım sizde durumlar nasıl 😊
Gamzeaykn Mutluuyuvaa Merhabalar🙋🏼♀️ Bizde bugün detaylı ultrasona girdik benim kızım da çok mutsuz görünüyordu sanırım sıkılmış😔 21+3 üz bizde 3 kilo almışımmm herşey yolunda çok şükür 🙏🏼 🌈🥰😍
Bkorta Mutluuyuvaa 22+3teyiz ama iki şehirde yaşıyoruz gidip geliyoruz bir çocuğum var uyuz olduk birde o kadar yoruldumkiii stresten sıkıntıdan balon gibi şişti karnım yavrum anca yatınca kıpır kıpır onun oynaması gerçekten iyi geliyor insana Rabbim isteyen herkese nasip etsin 😊
058elf Mutluuyuvaa 22+1 olduk bizde 🐣 4 kilo almışm ilerleyen zamanlarda ne olur tabi Allah bilir 🙈 sadece bebeğimin hareketlerini günde çok sık hissedemiyorum bu ara o biraz canımı sıkıyo😒
Mutluuyuvaa Gamzeaykn ahha kuzum gitmeden bişeye üzüldüysen ondandır 😂 ben eşimle tartışmıştım çıkmadan geç hazırlanıyorum diye kızmıştı bana (HAKLIII) 😂 oğlumda annesi üsüldü diye asabiydi 😍
Mutluuyuvaa Gamzeaykn ya ben geceleri inanılmaz acıkıyorum ve saat 5 de uyuyorum 😬😬 nasıl dikkat edicem acabaa 🤭
Aysegultkk Tdof26 korkmaa sende bendensin bünyeyla alakalı canım doğumdan sonra hepsi verilir Allahın izniyle ben takmıyorum o yüzden
Mutluuyuvaa Bkorta evet o hareket dünyalara bedel Allahım hayatınızı gönlünüzdekinden daha güzel etsin 😊
MuazzezNaz 058elf canım doktora daha dün dedim senin gibi.önemli olan hissetmen dedi.bu haftalarda kıyaslama yapma normal dedi.kızımda iyiydi çok şükür🙏🏻 Üzülme herşey yolundadır
058elf Mutluuyuvaa uzandığımda da kıpır kıpır değil canım üç gündür durağanlaştı biraz önceden hiç durmazdı 🙄
Ikicocukannesi32 Mutluuyuvaa 21 haftalik olduk sukur oglumla😇Haffaya detaylıya gel dedi doktorum ama baska bir bolum bakiyormus galiba mhrs mobilden randevu alamıyorum malasef nasil olacak bilmiyorum 4 kilo aldim bende sabit kaldi bakalim
seymaabyk 22 haftalıkken gitmiştim muayeneye o zaman 7 kg almısım. Şuan 25 haftalık oldum bakalım kaç kilo aldım bende hızlı gidiyorum 😂
Ozge1708 Mutluuyuvaa Bizde bugün 21+5 olduk kızımla. 5 gün önce girmiştik detayliya cok sukur hic bir sıkıntımız çıkmadı. Ve daha kilo almadk.
Ayca00 22+5 ten selam 🙋🏻♀️ ben detaylı ultrasonu iki hafta önce yaptırdım ama renkli değildi maalesef bizimki 😔 ikiz kızlarıma hamileyim bir sıkıntı yok çok şükür 15 kilo aldım şimdiye kadar kendimi durduramıyorum yemek konusunda 😂
MuazzezNaz Ayca00 ben 20.haftamda yaptırdım canım senin gibi hem renkli değildi hemde çok kısa sürdü 10dk en fazla.Ama şükür bir sorun çıkmadı.
Ozge1708 Ikicocukannesi32 Özel de yaptrdk canm biz. Kontrolümüz olduğu gün doktorumuz gün vermişti bugün yaptrn diye. Hastaneden çıkmadan aynı hastane olduğu için ordan aldk hemen.
Ozge1708 Gizem97 Ne güzel canm. Göbek te çıkmadı bende daha hiç o kadar heves etmeme rağmen sende nasıl.