Merhabalar anneler, bende Tuba hanıma gidiyordum ama kendisi ne yazık ki hastaneden ayrılıp kendimmuayenehanesini açtı , bende onu sormak istiyorum yeni muayenehanesine giden var mı ücreti ne kadar, onunla devam etmeyecek olanlar ise hangi doktoru tercih ettiler yazabilir misiniz lütfen 🙏