EdaaaaN Mrb hanımlar benm 2.gbeligim ilk gbeligmde sezeryan oldum we dogum sonrası 14 gün aşırı bas agrısı ysadım cok kötuydum bu dogumumdada aynsını ysamak istemiyorum basına gelipde çözümü olan war mı acaba ??
1Prens1Prensesmom EdaaaaN 14 gün sonra bnde 2. Sezeryanim olacak genel anestesi olunca bu baş ağrısı yasanmiyomus bnde çok baş ağrısı çektim ilk sezeryanimda ama yine aynı istiyorum kızımı da görmek istiyorum canım bol bol kahve icmistim o fayda etmişti bana
Busbushatun EdaaaaN emzırırken parol kullanılabılıyor doktorunuza soylersenız yazar dıye dusunuyorum bnde bas agrısı olmamıstı kahve tuketımıde ıse yarıyor dıyorlar dogumdan snra kahve tuketmenın ıyı bse olcagını sanmıyorum hem kabızlık yapabılır hemde emzırırken ıyı olmaz