Elifbayrak ben epidural olmadım ama bende canı tatlı birisiyim en ufak şeyde ağlarım canım acıdı die ama Doğumum çok kolay geçti 2 buçuk saat içinde doğumum oldu ve o ağrının gelmesi ile bebeğin doğması 10 dk bile sürmüyor bebek doğduktan sonra zaten acın sızın hiçbirşeyin kalmıyor merak etmeyin nefesinizi iyi kontrol edip sakinliğinizi korursanız emin olum sizin için in rahat geçer