civcivimm_ 33 +3 günlük hanileyim bugün ilk defa fark ettim tuvalette gittikten sonra pecetenin üstünde beyaz sümüksü akıntı vardı onceden hic olmamıştı bugün 2 defadır karsilasiom bu durumla ilk gebeliğim bir sıkıntı olur mu ? Simdiden kusura bakmayin
Adaarda16 civcivimm_ doktora bende sormayı unutuyorum bende karşılaşıyorum bu tarz akıntı larla 33 ten beri şuan 35 olduk. Bazı günler yok bazen yine peçeteye geliyor. Bazen çamaşırmj 3 4 kez değiştiriyorum. Benimde ilk hamileligim inşallah normal bir şeydir.
damlaa4 Aycan_akay54 civcivimm_ benimde hamileliğimin başından beri oluyor ama yeşilimsi bir akıntı geçen hafta kontrolümde doktoruma söyledim fitil verdi onu kullanıyorum şuan 24+3
civcivimm_ Aycan_akay54 baktim da genelikle hep pembe ya da kahverengi akıntı dio ama bu normal akıntı gibi deildi
Senaa27 Hayat1234 ya benim de bugün başladı sarımtırak. Uygulamada da bugünkü yazımda yazıyordu sarımsı da olabilir diue
Yldz33--06 seymaabyk ben de bi bende oluyor sıkıntı bende sanıyordum normal demek ki değil mi günde 3 bazen 4ü buluyor değiştirmem iç çamaşırımı🤦♀️🤦♀️
seymaabyk Yldz33--06 Normal sanırım çoğu kişide duyuyorum doktora gidince de heyecandan unutuyorum sormayı kalıyor öylece 😏