Selma28 evet haklısın ben ilk gittim uzandım nasıl korkuyorum anlatamam bide tek gitmek zorunda kaldım eşim burda değildi ailem de uzakta öyle olunca insan yanında birini istiyor işlem yapılacaktı uzandım doktora da söyledim kalbim bi carpiyo anlatamam doktorum da çok iyiydi korkma sakin ol dedi canın yanmayacak kendini sıkma gözlerini kapa iğneyi görmemek için bide kıpırdama dedi o şekilde yani bi baktım sadece iğne girerken bi acı hissettim onu normal iğnede de yaşarsın ya okadarcık doktor dedi bitti bile korktuğuna değmedi ben sasirmistim 1 kaç gün dinlendim her ihtimale karşı 1hafta falan arada iğnenin girdiği yer ağrıyordu ondan sonra geçti