Ozlemytsnnn Benim bebeğime yazmıştı aile hekimi. Kullanmamıştım tabii ki. Sonra özele gittik. Dedim böyle böyle antibiyotik verdi aile hekimi ama ben kullanmadım. İyi ki kullanmamışsın dedi. Antibiyotiklik bi durum yok dedi. Küçücük bebeğe hemen antibiyotik yazmıştı. Altı üstü soğuk algınlığı anlatıyorum da yani. Siz de emziren bir annesiniz sonuçta. Belki tek çareniz odur ama başka doktora daha görünün bence.