Rumeysa Merhaba kızlar doktorumuz bugün Bebişimi kıza benzetti kesin konuşmadı aynı durumu yaşayıp cinsiyet yanılması olan var mı?
pPapatya Rumeysa Merhaba. 12+2 de gittim erkek dedi. Cuma günü (13+3) tekrar çağırdı kesin belli olur dedi ☺
Nida Rumeysa benim doktorum da 12+3 de Kıza benziyor ama bir Ay sonra net söylerim dedi . 16 . Haftada koz olduğu kesinleşti
Lamelif Kubra18 Ayy ne komik 😂 Tüm duyguları yaşatıyor doktorunuz size 😁 Bana 13 haftada erkek dedi bakalım değişir mi 😁
Kubra18 Lamelif oyle oldu biraz en son detaylida zaten doktra dedim biz aliswers yapamiyorz bi kz bi erkek diyolr dedik ida bu bebek erkk cikarsa soz masrflri bendn dedi ins kizm olck
LaleDeniz 12.haftamda kemik yapısı kıza benziyor dedi ikili tarama testinde sonra 15.haftada %90 kız dedi 18 haftamda yine kız dedi 5.ayda daha net gözükür kızlar daha geç gösteriyor dedi 😊🌸😍
Kubra15 12 haftalıkken bi doktor erkek dedi başka doktora gittim 17 haftalıkta kız dedi iyice çorba olduk alışveriş yapıcam yapamıyorum 😢