Bayanlar 37.haftayı saymaya başladık bugün ve 2 3 gündür kabızlık sorunum var, dün gece ve gün itibariyle çok güzel büyük tuvaletime çıktım fakat yine kabızlık sorunu yaşıyorum akşamdan beridir, ıkınmak zorunda kalıyorum fakat yine bir şey yok sizce neden olabilir bir sorun mu var acaba?