Hanımlar ben şuan 3. Ye hamileym 33 haftalığım. İlk iki dogumumu sizlerle paylaşmak istedim. Umarım sıkmadan anlatabilirim 🥰 İlk hamileliğim çok güzeldi. Çok rahattı. Bulantı vs hiç birşey yaşamadm. Sdce 34. Haftadan snra aşırı kendmi yordugumda agrılarım çok oluyordu. Derken artık tam 38+0 olmuştum. ((İnanmazsınız o gün dogum yapacagımı telefonun not bölümüne oğlum 5 aylıkken not almışım içime dogmus 🙈 )) sabah saat 5 te ben uyandm altıma kaçırma hissim oldu. Eyvah dedm altıma yapıyorm galiba 😅 eşimi uyandrdm bni kaldr bişe oluyo diye. Ayaga kalkar kalmaz suyum boşaldı. Ama ben nasıl rahatm sanki 10. Dogumum 😅 sonra baktm sancm yok. Kanamam yok. Suyum berrak. Derken. Dedm bekleyeym. Eşim tost yaptı onu yedim. Derken evde tur attm falan yok sancm yok bende geri uyudum sabah eşim işe gitti. Tekrar 9 da uyandm. Tuvalete girince kan gördm bir damla bile degildi. Nişanmış tabi ama bn kanı görünce bi panikledim hemen doktora. Doktordan fırça yedim niye bekledn diye. İlk dogum doktorumdan asla memnun deglm bu arada 🤦🏻♀️ Neyse baktı tmm herşey yolunda ama suyun cok azalmış enfeksiyon kaparsın. Sezeryana alalm dedi. Bn normal istiyorum dedim. Açılman yok sancın yok riske atma dedi. Ki bunun risk olmadıgını da sonradan öğrendm 48 saat bebiş susuz durabiliyormuş ve bnm almanyadaki kuzenmi sancısı gelene kdr iki gün susuz beklettiler normal olması için. Neyse bende normalde ısrar ettm. Öğlen 1 gibi bana suni takıldı. 3 gibi benm çığlıklarm 🤭 akşam 8 e kdr öldüm öldüm dirildm sezeyan diye bagırdım ama doktor evine gittiği için asla gelmedi. Derken saat 10 oldu tam açıklık. Ama suni sancı bende aşırı acı oluşturdu. Aralıksız acı. Herkes öyle olmuyormuş. Ama bnde ne ıkınma hissi vardı ne bir sancı . Tamamen acı çektm. Derkeeen doguruyorsun diye çatala aldılar ıkınamadm asla acıdan doktorum hiç motive etmedi bagırıp durdu bana 🤦🏻♀️ Gerildm daha cok sonunda dogdu ama aşırı kanamam vardı iç ve dış dikişlerm coktu. İç kanamamı durduramadı doktor nöbetci doktor geldi vs. Derken zorlu süreç bittiii. Ama ohh iyiki normal yapmışım hissi asla olmadı maleaef 😔 ama ikinci doğumum 😍 sancı kısmı gene beni zorladı ama fırt diye dogdu gerçekten 🙈 bu oğluşta akşam 8 de düzenli sancılarm gelmeye başladı. Kasılmalar. Ama acı hissetmiyodum. Sanırım o bebegn kafasının kanala tam yerleşmemesnden kaynaklanıyormus cunku dogum anına kdr kafası yandı acılmam hiç olmadı o yüzden. Neyse 🙈 sancılarm baktm ki bitmiyor düzenli sürekli var ama cnm da yanmıyo. Saat gece 12 de hastaneye gittik. Düzenli 4 dk da bi 100 e vuran sancılarım var. Dogumun başlıyo dediler. Eve geçtim valizi alayım duş alıp cıkalm diye. Banyodan snra saatlerdir vuran sancım geçti 🙄 bu arada 38+2 deydim. Derken gene Acilden grdk. Cocugun hareketi yok dediler. Kalp atışı var ama hareket yok. Evet yoktu gerçekten. Takip edicez dediler. Araya da pazar girdi. Doktorumu degsmstm 2. De. saolsun hep aradı etti. Pazar günü de gecti. Pazartesi cagrdı doktorum erkenden. Baktık hareket yok ama bebiş iyi acılman yok ama yumusama var dedi. Dedm dogumu başlatalm bn cok stres oldum. Tamam dedi doktorum. Önce fitil sonra dil altı sonra da suni taktılar. Ama ilerlemem asla olmuyodu. Sabah 10 dan akşam 9 a kdr sdce 3 cm acılma olmuştu. Doktoruma dedm dayanamıyorum suniyi alın benden. Tmm dedi suni sancıyı kesip agrı kesici verdi. Ayy ne güzeldi 😍 tatlı tatlı sancılarm vuruyo ama aglatmıyo yani bir saat snra kontrol edicz dedi ebe bir saat nasl gecti anlamadm. Gittim demez mi 6 cm olmuşsun diye. Suyum patlamamıştı. Suyunu patlataym daha hızlı acıl dedi. İnanın asla acımıyo suyu ptlatması hissetmiyosnz bile. Sonra suyu ptlattı bana dedi ki 8 cm oldun. Ben şok 😍 hadi nst ye baglayaylm geliyor bebiş dedi. Yatamadm yataga afedersnz sanki ishal olmuşum gibi his. Ikınasm var cok fena. Ikınmak istiyorum dedim. Bir kontrol etti ki geliyo geliyo doktoru cagrdk beni tekrar catala aldılar bebişimn başını tuttu resmen ebe dogmasn diye 😅 doktoru kapıda görünce ıkınaym mı dedm. Doktorcugum eldivenini giyemeden fır diye geldi paşam 😍 ama gerçekten kucagıma aldıgımda ne agrı ne sızı. İlk dogumumla alakası yoktu. Gerçekten normal dogum buymus ne güzelmiş dedm. Hemen ayaklandm. 3. Gün evimi silip süpürüyordum. Şimdik 3. Yü bekliyoruz teyzeleri bakalım o nasl bir süpriz yapcak 🥰. İnşallah herkesn dogumu bekledgnden iyi gecer. Ama sunu gördm gerçekten doktor cok önemli. 2. Doktorum gerçekten geldi sarıldı motive etti. Öngördüğü herşey dediği gibi oldu. İlk dogumumda ben ztn streslym doktor beni iyice stres yaptı azarladı resmen. İşini seven doktor nasip olsun hepimize 🥰