aysenrr953 ewet canım korkmakda sizi çok iyi anlıyorum inanın bende çok korkuyorum korkuyordum her kanamada gittim bebek gayet iyi drdiler kadın doktorum bazılarda oluyor öyle dedi doktora gittim hastaneye gittim gittimde gittim bende.. öyle diyorlar aynen canım google e sakın bakma ben o hatayı çok yapdım genelde düşük yaziyor çünkü insan korkuyor… başkalarına sorma herkezin durumu farklı çünkü korkarsın sana zarar 😊 size iyi geceler iyi zamanlar bebişinizle❤❤