Ynr91 Astadavistabeybi benimkide 3300 ama illaki yanılma payı vardır doktorda 200 300 aşağı olabilir diye
cagla24 Astadavistabeybi 38+1 de 3430 gram 49 cm idi tosuncuğum, 2 hafta sonra 3790 gram 51 cm doğum yaptım 🧸
Astadavistabeybi Senzinc çok güzel bir doğum geçirirsiniz inşallah canım sağlıcakla alın kucağınıza 🙏🌸
zepbjk cagla24 normal mi sezaryen mi yaptınız acaba ? Doğduğu kilo ile uştrasonda ölçülem arasında fark var mıydı
cagla24 Astadavistabeybi 36 da 2970 gramdık bizde 🙈 bence hemen hemen sizin bebiş de benimkiyle aynı doğar 🐣🥰
Melikeakkc Astadavistabeybi 37*5 olduk yarın kontrol var bakalım kaç olmuşuz 😂 37 haftayken 3070 gr dı 😂😂