Fatmaaaa 16 haftalık hamileyim. 54 kilo ile hamile kaldım şimdi 58 kıloyum. Mide bulantısı kusma hiç yaşamadım. Diyetisyene gidecegim daha bu aydan sonra hızla kilo alınıyormuş. Sizlerden giden var mi? Konu hakkında fikri olan vs?
2prensessannesi Fatmaaaa tatlim kilon cok normal.niye gidiceksin ki? Hamilesin zaten tek diyecegi az az sık sık ye hamurisi tatli dan uzak dur dicektir. Ben 76yla hamile kaldim 36 . Haftada suan 90 kiloyum doktorum hic demedi diyetsyen diye sadece kkzartma hamurisi yeme aksam 8 den sonra yeme dedi o kadar
Sevilayyy Fatmaaaa ben gittim canım ama bende gebelik şekeri cıktı bende 75 le hamile kaldım suan 91 kiloyum
Gulsunoyku Fatmaaaa ben gidiyorum diyabet ciktigi icin günde 6 öğün besleniyorum 3 ana 3 ara öğün şeklinde 1 kilo aldım 18 haftalik gebeyim
Fatmaaaa 2prensessannesi bunların hepsini yap iyorum zaten. O KADAR dikket ettiğim halde yine hızlı alıyorum. Bu önce de hep böyle idi. Böyle aylık uyarım kilo aldıran bir diyet istiyorum olur mi bilmiyorum ama🤔