ygmurzincir ben de mehtap hanıma gidiyordum en son nazlı hanıma göründüm mehtap hanım başlarda çok ilgiliydi sonra biraz ilgisi kesildi bebeğin yüzünü bile göremedik hiç beklemiyor yani muayene toplasan 1,5 dakika sürüyor yada daha az hani hemen gitsin diye bakıyor insana ve sadece ilaç yazalım test yapalım diyor nazlı hanımda devlet hastanesinden gelmiş bebeğin baş çevresi karın gelişimi falan nasıl diye sordum söyledim ya geçen gün dedi çocuğa bakıyor sekreterine not aldırıyor bana söylediğini sandı galiba ultrason kağıdıda simsiyahtı hiç bişey görünmüyordu bozukmuş yani çocuğu göremedim bile