Bende anne yani sepetleri çok seviyorum ama çok az kullanıyor daha sonra tekrar yenı almak zorunda kalıyorsun . Bende park beşik alıcam iki üç yıl kullansın diye sonrasında oda düşündüm. Ama sepetlerde de ayrı bi hevesim var diye . Bi tanıdıkta var onunkini 6 ay kullanıcam