Mihre Leman3 Cumartesi günü doğumum var kısmetse. Hem bir an önce kavuşmak istiyorum hem de aynı bedenden ayrılacağımız için hüzünleniyorum. Karışık vaziyetlerdeyim
Astadavistabeybi Aysubaburhan doğum kanalına girmezse nasıl olacak acaba bende 38 deyim galiba hala girmedi merak ediyorum
Aysubaburhan Astadavistabeybi pilates ve yürüyüş dedi doktorum ve merdiven in dedi. Bilmiyorum ki girmezse kanala sezeryan olucak sanırım
nazeninhanim Astadavistabeybi doğum anında da girebiliyor önemli olan pozisyonu alması kanala iner ,inmezse zaten diğer seçenek sezaryen..
A_Alparslan sdkince kanala girmek demek baş geliş demek mi?? Benimki baş geliş dedi dr 41+1 im ama gelen giden yok tabi..
sdkince A_Alparslan yok canım öyle değilmiş benim 30 da baş geliş dönmüştü ama kanal başkaymış bende sonradan öğrendim.
Zngn0435 Leman3 Ben de 38+3 teyim. Kanala girdiğini söyledi bugün doktorum ve kanala girince 1 hafta içinde Doğum olur dedi genellikle
Momofsomeone Benim de 40+1 halen makat gelişte . Suyu ve kalp atışları yerinde olduğu için 42. Haftaya kadar bir terslik olmazsa normal doğum için bekleyeceğiz😬
A_Alparslan Leman3 evt ama hareketleri azaldı ayrıca eşim bu yıl oldu 3 yıldır olmayan çocuğumz o yüzden bu yıl gel dedi madem dr bizde bu yıl içinde kavuşalm yavrumu za dedi ikna oldum bende 😊
Momofsomeone Leman3 aslında pek umudum yok ama sezaryen da olacaksam doğumu bebeğin kendiliğinden başlatmasını istiyorum bir yandan. Bir de benim doktorumun bir gebesinde 40. Haftada da dönmüş 🤷🏻♀️ Bebeklerin pek ne yapacağı belli olmuyor 😀
Leman3 Zngn0435 simdiki bebekler tenbel:)benım bundan oncekı gebelıklerımde sunıyle oldu.artık alısdım gelmemelerıne))