Benim eşimde varikosel rahatsızlığı vardı. Bizde evlendiğimizden beri korunmadik ama gebe kalamiyodum. Her ay ümit besleyip adetim gelince üzülüyorduk. Yıllık izne çıkacaktık, esimle karar aldık dedik ki yıllık izne gidip gelelim doktora tedaviye başvuralım. Eşimin memleketine gittik orda adetim geciktiğini farkettim. İzne çıkmadan öncede evde ufak bı kaza geçirdim acillik oldum röntgen, ağrı kesici iğneler falan meğerse hamileymisim ama ihtimal vermiyodum tabiki her ay olmayınca. Adetim gecikince ignedendir dedim ama eşim illa test yap dedi herkesten gizli gitti test yaptı sabah saati gittim yaptım bı baktım çift çizgi. Koşa koşa eşimin yanına gittim gösterdim kimsecikler duymasın diye sessizce ağladık sarıldık şükür ettik. Benimde çok hayalimde vardı evimizde baş başa güzel sürprizler yapmak ama meleğimiz bize ummadığımız anda sürpriz yaptı 👼🏻🧿🤲🏻