Gonul0434 koku hassasiyetiyle beraber bazı kokulardan tiksinme bulantı devam etti tabiki, bulantım kesinlikle geçti ve bir şeyler yiyebildim, 4 mg dı hapım. Günlük 8 mg kullanılabilir dedi doktorum. Sabah 8de bir tane, akşam 8de bir tane alıyordum haptan, sabah bulantıyla uyanmıyordum ve gecede rahat yatıyordum. Ağızdaki kötü tat epey gitmiş durumdaydı. 24 haftalık gebeyim artık günde bir tane 4 mg yutuyorum. İlacı bıraktığım an tekrar başlıyor sabah öğürmeleri ve sonrasında safra kusma. Tabiki bu benim yapımla alakalı bi durum. 12-14. Haftada bulantısı geçen gebeler var ne kadar şanslılar, inşallah sizinde geçer 😊