Tubaa53 13+4 haflatlık hamileyim tüp miğde ameliyatı olalı 10 ay oldu arada cok sorun yaşıyorum aramızda varmı başka acaba ?
Buseyvz Tubaa53 Ben varım canım ama sen erken hamile kalmışsın ondan olabilir ne gibi sorun yaşıyorsun
livasmomm Tubaa53 ben amelyat falan olmadim ama 30. Haftadan beri mide yanmasi yaşıyorum ozellikle turşu soğan yada cok salçalı biseyler yediğim zamanlar
Tubaa53 Buseyvz aşırı derecede yanma yaşıyorum şuanda olmaması gerekıyo dıyolar yanma bırde migde koruyucu kullandınızmı acaba
Buseyvz Tubaa53 mide bulantısı ve yanması hiç yaşamadım canım ama burada hep yaşıyorum yazıyorlar doktorun normal diyorsa sorun yok bence
Yunusemreninannesi Bende tup mide amaliyatliyim cok sukur hersey guzel gidiyo migde yanmasi amaliyatla alakasi olmaya bilir salcali baharatli yememeye dikkat etmelisin bende 2 sene once olmustum kac kiloyla hamile kaldinjz
Tubaa53 Yunusemreninannesi 53 kıloyla hamıle kaldım bundan önce yoktu hamılelıkten sonra oldu ama yanmalarım
Yunusemreninannesi Tubaa53 dedim gibi hamilelikten oluyo zaten gec vakitte fazla baharatli yagli salcali yemeniz iyi olir bendede oluyor cunki gec vakitte agir seyler yiyimce