Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı gittim çok şükür bebegim saglıklıymış inş sizlerde bebeğinizin güzel haberlerinizi alrsnz. (13 +3 günlüğüz) asıl sorum şu doktor bebegimin elini kolunu gösterirken buda bebeginizin mide cebi dedi ilk defa duydum ne demek olyo iyi bişey mi devlet hastanesinde ultrason kagıdı vermyilor bende videoya çektim eve gelip dinleyince farkına vardım yardımcı olrmsnz