Kızlar bugün itibariyle 30+3 oldum. Yalnız 2-3 gündür çok affederseniz biraz açık yazıcam ama benim vajina bölgemde bir ağrı var. İç kısmı değilde daha cok dış kısımda. Sanki o kısım çok şişmiş gibi hissediyorum ama normal boyutta aynadan baktığımda. Mesela bacak bacak üstüne atmak istediğimde, yatakda sağa sola dönerken, bacaklarım kapalı şekilde otururken daha cok hissediyorum. Bu acaba çatı ağrısı mı oluyor tam bilmiyorum. Kalçamda yada bacaklarımda herhangi bir ağrı olmuyor. Doktor kontrolüme de daha 1 hafta var. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı acaba?