saSinemTeker Merhaba hanımlar 33. Haftadayım 2 haftadır kontrole gitmedim ama aklıma takılan Bişey var bebeğim dönmüş müdür acaba kaçıncı haftada döner. Döndüğünü anlamak için bi belirti var mı 🌸
Nihanozturk saSinemTeker benim 29.haftada dönmüstü 37deyiz hala dogum pozisyonunda fakat ben hic anlamadım halada poposunu anlayabiliyorum sadece
Snglbrs saSinemTeker döndüğü zaman terse iki bacağının arasına inanılmaz agrı giriyor kasıklarınlarla birlikte bu yerleşme sürecince tam 2 gün bu agrıyı hissediyorsun ve büyük ihtimal dayanamayıp hastaneye gidersin doktorun döndüğünü söyler ben yeni yaşadım bu olayı Doğum gibi bi agrı oldu iki gün çektim yürüyemecek hale geldim allah yardımcın olsun
Beyza12344 saSinemTeker benim bebegim 27 haftalıkken basasagı donmüş hiç fark etmedim bile hala doğum pozisyonunda ara sıra ayakları kaburgalarıma batıyor harıcı bir sıkıntı yok 😊😊
Aniakbulut Merhaba bizde 30+4uz gecen hafta gittigimde bebegimin baa asagi pozisyona gectigini soyledi doktor ama ben bisi hissetmedim valla 😄
sedaaa 31+2deyiz bebeğim hala dönmedi benimde 🤷🏻♀️ Pazartesi randevum var bakalım dönmüşmü görücez paşamı ☺