Tgncr05 5 gün sonra doğumum var 😂inşallah Allah’ın izni ile 🤲🤲Kızımın adını Beyza koyduk ama ben ikinci bir isim daha istiyorum Beyza miray diye düşündüm ama kararsız kaldım önerebileceğiniz bi isim var mı beyzanın yanına yakışabilecek lütfen beyzanur demeyin🙈😂😂
Caniimkizim Tgncr05 Doğru mu bilmiyorum ama 2 isimli olanlar kimlik kargaşası yaşıyorlarmış bence Beyza çok güzel ve ağır bir isim.
Tgncr05 Caniimkizim aaa böyle bişey hiç duymamıştım doğruluk payı nedir acaba… ismini bizde çok severek koyduk ama hadi bi ikinci isim daha koyalım dedik🤗
Mpy En güzel elif beyza uymuş bence hüma da guzel bir isim ama beyza hüma ikiside a harfiyle bitmesi kulağıma hoş gelmedi ama siz bilirsiniz .. sağlıcakla kucağına alırsın insallah