Ozlemyeni 8 haftalik hamileyim bi kac damla kan geldi. İnce kucuk iplik gibi.progestan ve oksapar kullaniyorum.doktoru aradim ama cok kanaman olursa gel dedi. İcim rahat etmedi ya
Tugcetolga Ozlemyeni daha çok erken korkma bi kaç damla kanamadan yoğun kanaman olurda ve çok ağrın olursa gitmelisin doktora çok stres yapma
Ozlemyeni Tugcetolga biraz agrim var sol kasigimda.kalp atislarini duymustuk ama ufak bi kanama alani var demisti doktor.kortum kani gorunce
Betullll99 Ozlemyeni acile git istersen bi nebzede olsa icin rahatlar kalp atisini duyarsın veya yarin icin randevu al
Ozlemyeni Betullll99 Tugcetolga gittim bugun bi doktora kadin şalap şulap gosterdi yasiyo dedi kapadi usg yi.neyse dedim doktor iyi degil ama yasiyo sonucta
filizzx aynı durum benimde başıma geldi şu an. napmalıyım acile de gitsem anlamayacaklar diye gitmekte istemiyorum inşallah bi sıkıntı yoktur