Kızlar ben 58 gundur dogum yaptım yanı pazartesı gunu 2 aylık olcaz ben ben bugun hastalandım sızler kac gun sonra veya kac ay sonra hastalnadızz ve 🙈uatnakarak soruyorum sorcak kımsem yok dıye nasıl korunuyorsunz ben suan hıç bır sekılde korunöuyorum ama cocuk da suan ıstemıyorum saglıklı bor korunma yontemı tavsıye edemısnz😟